Solen strålar och gräset spirar

eller hur var det nu?! Is, is och lite mer is och så lite slask oxå när vi ändå håller på. Jag blev totalt urblöt på min färd till Konsum och sedan till Linne, sminket hängde lixom tre meter efter mig och i skorna simmade det små fiskar. Kanske inte fullt så blöt, men nästintill. Men fick låna mjukisar av Linne sedan och så glodde vi på Beck. Och åt godis. Och kollade lite roliga bloggar. Vad är det nu vi brukar göra hos Linne förutom detta? Hmmm.... jo juste, äta sallad eller Pyttipanna, så var det ja.

Anyway, så hämtade mamma mig, så man slapp ta bussarna, palla lixom, hon åkte faktiskt ändå och handlade så jag är inte bortskämd med skjuts, sägewr vi (A).

Nu ska man chilla, som vanligt dådå. Och äta middag, typ, nice:)



XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0