Röjkväll, hemma, i lägenheten

Utan varken musik, dricka eller kompisar. Men mamma har kommit hem efter att ha varit borta i över en vecka så jag är hemma med henne, typ:P Stallet var bra idag, punkt. Vädret var knas idag, punkt. Jag är apamätt efter pizzan, punkt. Jahapp nähänä. Jag ska kolla på "John Tucker must die" som börjar halv 10. Såg den med några från BP-gänget på bio för en herrans massa år sedan. Den är kul, var jag kommer ihåg iaf:P Så det blir bra.



Nu ska jag kolla runt lite, bloggar och sånt, och HASTNET som jag blivit helt tokig i, kollar hela tiden, och självklart letar man efter sånna som man själv vill ha, fast jag redan har världens bäääästa ponnyhest<3 Men de som intresserar mig mest är oftast B-ponnyer, shettisar och varmblod. B-ponnyer för att det är kul att se fina småhästar, alltså duktiga tävlingsponnyer som är så små och söta. Shettisar för att jag gärna vill ha en och varmblod för att de är den typ av häst som jag själv skulle vilja köpa den dagen jag åker och kollar på en alldeles egen häst (vilket knappast kommer att hända de närmaste århundranden, för jag kommer aldrig att ha rååååååååd).

Jajajaj, så intressant var det faktiskt inte.

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-09 @ 08:49:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0