"Man får inte skämta om allvarliga saker"

Som t.ex halm, och typ Egon, eller mockning. Strängt förbjudet. Asså, Linne och jag har flummat så mycket idag att jag typ fick sätta mig ner typ hundra gånger, höll seriöst på att garva ihjäl mig. Vi var på praktiken dådå, och det var trevligt som vanlligt:)

Sedan drog man hem till pappa för att kolla upp vilken kamera man vill ha, den är rooooooosa:D Me like! Öppnade även mitt paket från Börjes.

* Rosa lindor

* Bogskydd

* B-vitamin

Drog sedan till stallet och löslongerade (jag vet att jag skriver det ibland. Och ibland menar jag att jag(förut när jag hade en corall) att jag longerade helt löst, utan lina alltså. Men i dag longerade jag bara med vanlig grimma och lina, ingen gjord alltså) och hon var jättttttttefin! Höll sig på ett bra spår hela tiden och var väldigt lydig och hade en fin och harmonisk form hela tiden. Gosade massa sedan och fixade benen, så de är inte lika lurviga nu, Linn godkände mig med bravur, nada hovskägg och "hovpäls" (ni vet detdär på kronranden som går ner över hoven) kvar:) Mycket snyggt!

Nu sitter/ligger jag i sängen och ska fixa naglarna, de ser ut som skit, inge snyggt.

XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0