Klockan är tre

och jag oooooorkar inte åka ut till stallet riktigt än. Vill sitta här i gröna rummet och chilllla. Och gör väll det, ska nu iofs plugga dådå:P

Men iaf så var vi först på Akka, där jag låst in mina grejjer under läktaren i ridhuset. Men självklart så finns det ingen på anläggningen som har nyckel dit, stabilt sägger jag bara:O Men eftersom jag ändå är förkyld så gjorde det inte så mycket, men annars hade jag lackat som fan! Så man stod och frös tårna av sig samtidigt som man kollade på alla duktiga kompisar. Det var kul att riktigt se hur alla rider, man är ju så koncentrerad på sin egen häst när man rider lixom.

Sedan drog vi till moske'n och kollade runt där, intressant och den lilla knodden som spang omkring var såååå söt:) Nu ska man ju plugga dådå, och sedan tömköra ponnihesten<3



XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0