Bloggarn is back

För typ en stund iaf:P Pallar inte blogga mer, har ju inga bilder att lägga upp. LÄÄÄÄÄÄNGTAR till min födelsedag då en rosa digitalkamera landar i mina öppna armar (hur konstigt låter inte det där fressten, vadå "öppna armar?). Då ska det bli bilder igen, har typ inte tagit några nya på ungefär sisådär HUNDRA år! APA! Men, men, hahahah, flumm:P
...
Idag har jag äntligen varit i stallet igen, och red ut en toppenhärlig tur i snöovädret. Hon var så glad och sprallig, blev några bocksprång, hahahha, sötnosen<3 Och hon fattade helt perfekt (förutom de små bockningarna:P) både vänster och höger galopp, utan problem:D Min ponny äger! Och så passade nya tränset och täcket primabra oxå, fett good:D
...
Hoppning med pappa och Bec, för läääääänge sedan.

Hopptävling.

Zwierka och jag, fälttävlansläger 09.Lilla trappan.

Samma läger. Stora stocken.

Newada och jag, Grällsta 08.

Newwan och jag, hoppning 08.
...
Lite random pics:D
...
Nu ska jag käka nått, börjar bli på dåligt humör = ÄT NÅGOT NUUUUUU! Hahahah, Linne och Bec kan klart intyga på mitt humör när jag inte äter:P #tralallalalaall#.
...
Ha det bäst, lovers<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0