Planering

Nu kommer jag att bli bättre på denna blogg då Linne och jag lägger ner våran tills vi pallar med den igen, typ i vår.

Just nu väntar jag bara på att Linne ska logga in på msn så att vi kan planera morgondagen. Ida har blivit sjuk så jag måste ut till stallet i morgon iaf, så måste planera om dagen.

I dag har vi haft det fett nice. Jolle tog hunden och Linne och jag drog till stallet. Chillade fett mycket och tog god tid på oss att gosa med hästarna och mocka och fixa. Stallägarna är på semester så vi får mocka denna vecka, inte mig emot, jag gillar att mocka, haha:) Promenerade med de små djuren idag och det var fett härligt. Vi var påpälsade till tusen, men inga mössor av någon konstig anledning:P, och solen sken så det var toppenmysigt:D

Nu har jag städat och duschat, plus ätit typ så det blir chillerill tonight, fett skönt. En prommis med hunden sedan bara:)

Hoppas ni har det bra en sådanhär sportlovskväll!


Jag och bästis<3


Kommentarer
Postat av: Linne

vi är bääääästisar! :D <3

2011-02-21 @ 22:18:11
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0