Joppes birthday

Jepp, brorsan blir 19 today, grattis, grattis:D

Alltså, vilken dag, vädret har varit totalt skit! Snöat, blåst och varit blött HELA dagen. Mitt hår såg ut som en risbuske, inte vackert kan jag lova. Meeenvi har haft kul. Efter lunchen (som Stina och jag hann med) så tog vi tåget till, nått ställe:P, iaf till ett Active Stable. Jag säger bara OMG vilken bra hästhållning! Om min häst inte hade behövt blivit klippt och varit en sån frysgris så hade jag lätt velat ha henne på ett sånt "stall". Toppenfin anläggning för övrigt oxå, gillade allt!

Och så självklart hade man galet kul oxå med, hör och häpna, världens bästa klass<3

Pics from the train:


Linn och Linne som äter das berymmte sallat:P


Becce och Jesse.


Attention please?!


HS, Amanda och Lollo, måste väll säga att Amandas bordsskick är lite dåligt:P
Jag menar, tugga med öppen mun, fy på dig!


Stina och Elin, das blondies:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0