Hola

I´m hera again. Bloggar knappt här längre, tradigt, men så går det. Dock hoppas jag på mer uppdatering här så småningom (finns ens det ordet?). Iaf så har ma haft härliga dagar. Gårdagen var helsköj med Akka, håltimme och en massa Lagga. Boxningen i onsdags var ju oxå helt okej, även om man inte var med, hehe(A).

I dag så var man ju i skolan först och körde där, sedan stallet, städning och filmkväll at Linnes place. Blev, tamtatadam... BECK! För ovanlighetens skull. Traskade sedan hem i den härliga kvällen, typ. Lyssnade på musik och bara traksade på. Men hallå, nu när det är så halt så spänner man ju fötterna som sjutton när man går. Så har värsta träningsvärken in mt feets! Buhu:(

Dagens bilder:






Dagens flummiga busstur, vi har alltid de mest pinsamma konversationerna
när vi åker till stallet, stackars medresenärer säger jag bara(A).


Mitt lilla fjortisbarn Bertil.


En gul buss och ett relativt smutsigt fönster:P


Dagens andra nära döden upplevelse. Först skulle vi gå över vägen och blev nästan mosade av en långtradare. Men här så försöker vi ta oss ner för backen till ån. Vi fick gå som skidåkare med ett stadigt grepp i varandras armar för att inte falla och dödens dö.



Nu är jag bara så galet trött så jag vet inte vad jag ska göra, så det blir väll sängen I guess, eller vaddå, klart det blir, vill sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0