Finally vid datorn

Är nu hemma hos pappa efter en galen dag. Fört åkte Linne och jag till stallet med 08.40 bussen, på ett lov! Och busskortjävlarna krånglade, APA! Sedan hade vi det sköjj i stallet, även om jag typ gick och sov halva tiden och det blåste storm så att hästarna flög i luften. Sedan gick jag till Britta och städade. Sedan gick jag till stallet, tog in djuren och borstade på Tanisen<3 Efter det hem och städade till kaninerna, in och städa rummet, duscha och NU, äntligen sitter jag vid datorn!
...
Tömmade Bejbin på fältet idag, hon var sprallig pga blåsten och busade omkring, men OJ vad fin hon blev i traven, till och med Linne blev chockad:P SUPERFIN var hon! När jag kom tillbaka till stallet så gjorde jag en riktig genomborstning, först tog jag massageborsten på benen och över ryggen där hon har lång päls, så att det skulle lossna massa. Sedan med rotviskan och efter det grova ryktborsten, sedan den fina. Snacka tjusig ponny man hade sedan asså:)
...
Nu ska jag chillllllllla hela kvällen, najs, najs!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0