Vit helg

I fredags efter en chill barbackatur med Tanis och ett stopp för att mysa med Sävahästarna med Jenny,var jag hemma och chillade hela kvällen.

På lördagen gick jag upp tidigt och drog till stallet med Cathrine och Jenny. Vi red i ridhuset och Tanis hade värsta dressyroutfitten och var så DUKTIG! Superfin liten gulleponni<3

Promenerade till Britta och städade och gick tillbaka till stallet där pappa hämtade mig. Hade värsta kirrardagen igår alltså. Städade till kaninerna, städade och julpyntade mitt rum och sydde Tanis halstäcke. Linne kom också och vi bara hade det mys. Glofdde på Hidalgo och "Det våras för ... vad det nu var. Dödströtta var vi redan klockan 10 så vi knoppade i säng efter det.

Gick upp 9 och hade mysfrulle med Marita och drog sedan hem, till stan. Sedan chillade jag lite hemma och kollade på Playboy Mansion, love it, haha :P

Drog till stallet och promenerade en sväng med Tanis och sedan söndagsmiddag hos pappa. Kollade på värsta coola naturprogrammet:)


Nu BECK, annonsmannen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0