Last weekend

Oki, i lördags drog jag ju till Julle i Hökebo. Gick av tha bus vid NOLMYRA VÄGSKÄL, jag kommer ALDRIG ihåg det namnet, och säger fel minst 10 ggr när Julle bokstaverar det för mig. Iaf så kom hon och Hugge och mötte mig vid bussen. Det låg 5 cm snö på backen och jag tog med mig solen:) Vi hälsade på alla hästarna och gosade med hundarna och bara njöt av allt. På kvällen blev det middag a la moi och massa rullar. Dead Silence, Captivity och en snutt av Ice Age. Jag typ dog på Dead Silence, den var apaläskig och jag skrek till x-antal ggr (A). Dog i mitten av Ic Age så vi kröp ner i "vår" säng och fick fossingarna värmda av Mimmi.

På söndagen gick vi upp med tuppen och tryckte en ordentlig frulle. Sedan gick vi ut och TOLKADE efter Hugur:D :D :D Hur härligt var inte det! Körde på vägarna och det gick riktigt bra, när inte de steniga stenarna döck upp och fick mig att falla som en fura, pladask ner i backen, men gud vad kul det var. Träningsvärk.se kan ja säga. Blev faktiskt ökade galopp oxå, shit vad kul det var! Sedan bytte vi och jag grisepassade fram på Hugur, knepig grabb detdär.

Solen strålade, det var 2,5 minusgrader och snön låg där så fint. Hästarna var sådär härligt lurviga med is i pälsen och hundarna sprang omkring och busade. Julle och jag tryckte god mat och massa gottis. Kan man ha det bättre? Dont think so:)

Pics from thr tolkning:


Hugur och Nalle.




Yeah, Julletuffing!








Snyggo 1 och 2:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0