Kväller dan före dan före dopparedan

Tjaaaaaa, var på worket, as usual såklart men på lunchen hann man med att träffa både Julle och Bells och Brollan min. Jolle och jag kirrade julklapp till honom och mamma, samt att vi fixat till pappa med. Sweet dude att ha det klart.

Efter jobbet trallade Linne och jag runt på stan en svängeluring. Vi skulle köpa klappar till varandra. Tänkte på smycken och gick runt halva stan för att hitta några vi vill ha men ikke. Samtidigt som vi sa att "Visst vore det nice med nya clothes till nyår". Så till H&M bar det av och checkade kläder. Vad hittade vi om inte två helt underbara klänningar som båda kostade 150 spänn, vi betalade varandras så hade man kirrat julklappen där med.

Min klänning alltså, den är så snygg. Jag får typ spontanorgasm på den, så jäkla het! Men no pics, you have to see it yourself;) Men döhet alltså!

Sedan drog jag hem och städade hela placet och nu ligger jag i den nybäddade sängen och ska kolla på House, missade tisdagens program ju:O

Natti lovers<3










Kommentarer
Postat av: Jullis

Åh nu blir jag ju jättenyfiken! Visa klänningen!

2011-12-22 @ 22:42:28
URL: http://jullett.blogg.se/
Postat av: Suneeta

Fin bild på dig. =)

2011-12-23 @ 10:08:50
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0