Julen

Tja där ni små och stora. Okej, nu får ni en snabb update om min jul, plus vad jag fått i julklapp, hittils, ska till pappa på fredag och fira där:)

På juldagen gick mamma och jag upp supertidigt och hon (ängel som hon är) skjutsade mig till stallet. Så släppte ut pollarna och kirrade till allihop och sedan red Tanis och jag ut. Jaaaa, ut. Så jääääkla härligt, äntligen! Vi red en sväng i alla gångarter och både hon och jag var helglada. Hon var superpigg och började takta såfort jag kortade tyglarna;P

Sedan drog jag hem och bara hade det helmysigt hela eftermiddan och kvällen. KKäkade julmat och bara chilade framför TV:n med mamma. Kollade på Wolfgang Amadeus Mozart, gillar den, men pallade INTE kolla på hela, fett lång ju:P

Annandagjul, väcktes av mamma tjugo över 10, var läääänge sedan jag blev väckt på morgonen, så sjukt skönt att slippa larmet. Fixade mig supersnabbt för Anna och Love kom på fika:) Sedan drog mamma och jag till IKEA och shoppade massa. Drog sedan till stallet och körde lite join up med Tanis. Sedan hem och då kom Julle. Vi käkade middag och Julle åt typ hundra skinkmackor:O Hahaha:P Chillade sedan i mitt rum värsta länge och bara hade det najs:)

Sedan har jag jobbat, och varit i stallet. I dag vet ni ju vad jag gjort, så. Japp.

Julklappslista då, here you go:

Från mamma:

* Svart/vita flanellbyxor

* Strumpor

* Yllestrumpor

* 200 spänn på bio

* 500 kronor till rummet

Från Brollan:

* Guldmönstrade vinglas

Från Sjöblommarna:

* Italiens kokbok i kassa (årets julklapp, matkasse)

* Ceriserosa handdukar

* Presentkort på IKEA





En julig bild på Bamse<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0