Its done

Dagen började med skinkmacka på jobbet, mysigt värre. Slutade 2 eftersom det var helvdag. Drog då till Britta och städade och traskade sedan till stallet och kirrade allt. Gick sedan till bussen och vad gör jag om inte missar bussen!!!!!!!!!!!!!! Mina boots var plaskvåta och jag var hungrig, iiiiinte topp alltså! En halvtimme senare hoppade man finally på bussen.

Har nu kirrat granen med mamma, ätit middag och duschat. Plus slagit in julklapparna. Väntar nu på att julskinkan ska bli klar så att mamma och jag kan sätta oss med tända ljus och julmust och en varsinn fet skinkmacka. MUMS!

I morgon gäller det för 17, shit alltså, julafton alltså. I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Gaaaaaaaaammal bild på granen hos pappa:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0