Första dagen på veckan

Blev en barbackatur i mörkret i stället med Cathrine som promenerade Qinne. Var mysigt, travade lite volter på skogsängen och hon var jättefin, plus att hon behöll formen i halten efter:D

Vi tog bussen idag, så blåste nästan iväg när vi väntade på den:P Men nu har jag duschat, käkat och ska nu kolla på julkalendern på SvtPlay. Kollade igår kväll med Emil och Marita. Och i morse kollade jag, fixade mig och kirrade frulle så låg jag i sängen och käkade frukost och tittade på julkalendern. Hur mysigt som helst:D

Och nu SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖAR det:D Tänk att det är 5:e december och vi har knappt haft minusgrader liksom. Men nu ska det va minus hela veckan:D Broddade Tanis idag igen. Så himmla halt på grusvägarna nu ju.

Nu ska jag mysa resten av kvällen, hare gooooooood!









Kommentarer
Postat av: Linnea

Kusinen måste nörda sig lite;-) Har faktiskt varit hemma hos "Kurre" i julkalandern, visst är det lite coolt;-) hihi



Kusinkramar

2011-12-05 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0