FINALLY

I dag ska jag träffa JULLE! Det var typ sjuuuuukt länge sedan, vilket gör att jag är taggad till tusen:D Jag ska snart bli skjutsad till bussen av mamma, tack:P Och sedan bär det av till Hökebo och Tildes gård och Julls. Julle tar hand om gården denna helg och jag sleepar där idag, vi ska rida, kolla på skräckfilmer, äta och gosa med hundarna. Ska bli helt underbart!

I går efter jobbet drog jag runt på stan en sväng, kirrade en massa things och så. Sedan hem till Emil och Joar. Vi kirrade taccos och kollade satt i fotöljerna hela kvällen, med först På Spåret (hur mys är inte det!), I taket lyser stjärnorna och sedan My Bloody Valentine. Var lite skrajsen när jag skulle hem sedan, hehe:P

I dag drog jag ut till stallet redan vid kvart i 7 och släppte ut hästarna och sedan tog Tanis och jag ett ORDENTLIGT pass i ridhuset,både hon och jag dröp av svett efteråt. Hon var jättefin! Superkul pass!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0