Dead blog

Min dator tycker inte om mig längre, jag använder den aldrig längre (tänkte skriva "jag sätter aldrig på den längre", men det lät lite, jaa, ni hajjar:P). Högst typ tre ggr i veckan klappar jag på den, så den är lite grinig.

Jag jobbar hela dagarna, är sedan i stallet och hinner sedan inte blogga, allt detdär som ni redan vet såklart:) Men iaf. Men jag hatar det, min blogg liksom, den är ju totaldöd nu, har knappt nåra läsare alls nu och jag sakanr det som sjutton att bara slänga upp random inlägg som jag sedan inte hajjar ett skit av när jag läser det några månader senare.

Min blogg, min älskade älskling<3 I miss you babe! Men nu kör vi, lite kort info, måste ju kolla på House klockan 9, my favorite program!

Oki, nytt inlägg och info om helgen som var:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0