Backoffice

Sitter på Backoffice nu och har kuverterat en massa brev. Är nu totaldött tills någon kommer med fler brev, sååååå chillar lite nu(A). Har även växeltelefonen bredvid mig, hahh är aslarvig och är nervös för att någon ska ringa, även fast jag tagit ett samtal idag plus att jag satt i växeln hela förra sommaren, fjollfia alltså:P

Vid halv 5 drar jag och Bells till stallet, nu blir det väll ridhuset iaf, skitväder ute ju:O Blä på det. Men i morgon blire minus igen, härligt att slippa lerhelvetet, det är hemskt!!!!!!! Aja, ska fota Tanis så ni får se my little ponyhesten i taadays outfit:)

Sedan blir det inte en så fasligt sen kväll, skönt! Så ska väll chilla med datorn och Tv:n, my best homies:P

Some pics from the arcive;)


Hahahahahahahha, halloween för typ hundra år sedan, hahahaa!


Camarobejb, saknar den pollen<3


Tajpen och Pressen, snuttipluttisar<3


En kattebis hos Britta.


Ett tomtegäng i skolan:P


Hahahhahahaahahahh, Tanis och jag förrförr sommaren:P


Jag och Caprice förra sommaren:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0