Tuffast i stan

Jag är nog ungefär huuuur cool som helst just nu.

Träffade Stina och Linne vid bussen. Vi snackade på och hade det trevligt under bussresan, tills vi nästan skulle av, då blev jag NERVÖS. Galet nervös! Vi traskade in i studion och hälsade på Jocke, helskön snubbe alltså. Sen skissade vi lite på hjärtat och sedan satt jag i stolen. Och vi körde. Och det gick bra, jag dog inte. Det kändes typ som att massa brännässlor brändes, men inget mer med det, och det gjorde bara ont då, inte när nålen inte var i.

Så jag gjorde det. Jag har en tatuering. Och jag kommer göra en till, och ännu en. Och kanske en till efter det. Vilken adrenalinkick! Har gått omkring och varit hög i över två timmar nu, helt sjukt! Och när Linne vare i valet och kvalet om hon skulle göra en höll jag nästan på att göra en till, av bara farten.











Dock hamnade bilderna på den när den blev klar bara på Stinas kamera, så pic på den kommer i morgon, när jag får ta av plasten.

JAG ÄLSKART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0