Solen skiner

Körde på klänning i dag. Dendär blåa med blommor som ni tycker är så snygg Stina och Julle, duktig jag är va?! :P Tyckte att jag kunder köra lite somrigt såhär sista sommardagarna. Typ. Fast det e fan höst nu. Men det är okej, jag gillar hösten, så det göööör inget.

Vad händer i helgen då folket? På fredag ska jag nog till Bella och ha filmkväll, men på lördag? Har inte festat på TVÅ veckor! Helt sjukt ju, jag som partat som en galning på sista tiden. Är nu taggad på fekke! Har nada money dock, vilket ju försvårar saken lite grand:S

Men kämpar iaf på på jobbet. Och det blir tåååårta till emfikat ju, muuuums, lite sockerkick sådär på eftermiddan är precis vad man behöver.

Vill att klockanska bli 5 nuuuu, vill sluta och åka ut till min ponnyhest<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0