Kvällen är kommen och snart slut

Ska sova nu, är trött efter en fullspäckad dag. På jobbet vare helt okej, lyssnade på musik och snackade med folket, samt taggade inför morgondagens eftermiddagsfika, då vi kommer att få tårta:D Mums!

Sedan tog jag bussen ut till stallet, meeeen, självklart så var det massa trafik så bussen kom först en kvart för sent och sedan var det trafikstockning vid Stenhagen som vanligt så kom ut mkt senare än jag trodde. Suck, hahah:P

Släppet i nya stallet gick toppenbra:D Hästarna var så snälla och Tanis var glad, så det var härligt!

Nananananan, näää ni, jag är en tråkig lax, kommer inte på nått att skriva, så natti, natti små barn:D



Gammal bild på mig och Rasmus, saknar Akka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0