Jippppie, en lista:D


Vad heter du: Emilia
 
Ålder: 19

Vad gör du: Mellan två jobb så att säga(A)

Vad längtar du till: Lunchen, är fett hungrig!

Vad händer i helgen: Birthdayfirande:P
 
Senaste hånglet: Ska man skriva ut sånt här?

Hände nåt mer: (A)

Vad har du på dig: Vitt linne, jeansskjorta, beiga leggins, guldskorna, guldiga smycken

Favoritöl: Ja, inte är det Corona iaf:P

Vilken låt lyssnar du på nu: Fest hos Mange(A)

Vad dansar du till: Min BÄSTASTE spellista "Like a G6"
 
Bästa Hang-outet: Säger man så? Men Framfickan i så fall:P

Nått någon inte vet om dig: Jag är egentligen en utomjording

 
HUR

Tycker du om gul-bil-leken: GUL BIL 123!!!!!!!!!!!!

Mycket pengar har du i plånboken just nu:
230 spänn typ

Mycket är klockan: 10.54

Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus

VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Vaken? Från Ralle Nalle

Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen?

Saknar du mest just nu? Tanis<3

Ska du träffa imorgon?
JULLE för födelsedagsmiddag förhoppningsvis:D

Sov du med senast?
(A)

Festade du med senast? Julle, Linne, Bells, Stina, Frida:D

Vem fick du senast sms av? Tommy


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Jag är bäst på det, kan i en halv sekund sedan skriker jag:P

Druckit så du spytt: (A)

Åkt vattenskidor: Jag föredrar att överleva ja

Åkt rullstol: Ja, provat

Gjort en bakåtkullerbytta: Kan man det?

Köpt lösgodis för över 50 kr: Ehheheheeh

Haft träningsvärk: Jajamensan

Önskat att du var det andra könet: Nepp, men hade varit kul att testa för en dag typ

Sett din kompis i rosa kanindräkt: Hahahah, nej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0