Hellu lovvvvvers<3

Har lurre, men käkar så snabbt. På en kvart, typ snabbare. Blev sallad. Tror dem på jobbet måste tro att jag är fett nyttig, har ALLTID med mig sallad dit:P Men, men, gott äre ju.

Idag ska Linne och  jag till el stable, om det nu inte fortsätter att ösa ner, och åska, och blixtre. Vore ju inte så najs då lixom... Annars drar man väll hem och chillar...framför datorn ja, juste, den är ju hos Julle, då måste jag dit ju. Vad ooootroligt jobbigt, hatar ju liksom att vara där(A)Eller?! Hahaha.

Sitter på en av kontorstolarna och kryper ihop, det är kallt, tur iaf att jag dissade shortsen, i så fall hade jag varit en fryst fiskpinne nu asså. Har träningsvärk i vänstra, eller är det högra, näää, vänstra benet. Hahahahaha, typ igår, i natt när vi skulle visa vägen för några snubbar och jag bah, "-Jo men åk bara här till vänster hela tiden så kommer ni dit" Och Julle bah "-Ahhh, fast det är ju till höger." Hahahaha. Jag, höger och vänster, vi kommer inte riktigt aklltid överens, hehe(A)


hHhahah, kommer ni ihåg när jag hade denna bild i headern?! Hahaha, me för typ 2 år sedan på haloween, "utklädd" till fjortis:PHahahah, vad är grejjen?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0