Hejsan smågroder

Jag var på jobbet i går. Fick ont i ryggen som satan och hostade, plus att jag lät som en man när jag pratade. Sexigt värre med andra ord:P Men men, efter jobbet drog jag till Tanis och hade det supermysigt. Fixade och trixade med ponnyn, så hon blev toppensnygg:)

På kvällen drog man efter mycket velade över vilken jäkla outfit som skulle på till Julle och fixade sig tillsammans med henne och Linne till kvällens äventyr. Förade lite och drog sedan ner mot Framfickan. Träffade Filip också som hängde med oss hela kvällen, me happy! :D

Hade det supe som vanligt med bästa folket. Stina kom mot slutet också:) Självklart när Julle och jag börjar tycka att det är dag att dra frågar hon om jag vill sova över. Och SJÄLVKLART vill jag det. Blv helt lycklig:D

Dagen började med massa migrän. Så det blev inte jobb för mig i dag inte, mår pyton i huvet:(

Men, men livet går vidare:D


Shotta, shotta, shotta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0