Hej, me again

En ny morgon har grytt. Eller ja, jag var faktiskt uppe i morse. Vid kvart i 7 flög jag upp och gjorde frukost, för jag SKULLE till jobbet. Men så får jag såklart väääärsta feberattacken, så. Nada med d et för idag med alltså... Men hann trycka i moig typ VÄRLDENS godaste frulle a la Julle. Flingsaltsbröd med havssaltsbegott och skinka, MUMMMMMMA! Och en skål fil, med nektarin och musli, och ett glass juice. Jag menar, kan det bli bättre? Nu ser jag fram emot i morgon bitti, men kommer lätt sno någon macka under dagen, det smakar ju så bra i magen:P Vittsig brud alltså:P

Jaja, tänka sig hur rolig man kan vara, det är ju kanske för att jag inte heter Klara. Fast vaddå, bara för att man heter Klara är man ju inte tråkig, daaaah! Suck, kan jag bara lägga av. Nu lägger du av!!!!!#Gandalf skriker#

Nu ska jag typ läsa lite... och ha en till tradig sjukdag, fun, fun. Fast dagen i går blev faktiskt heeeeelt superbra, efter klockan 4 då Julle och mannen våldgästade. Då blev jag en lycklig gris:D






Mitt lilla sockergryn, hahaha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0