Bloggade jag igår?

Näää, fasen vad dåligt.Hehe:P Men iaf efter jobbet, drog man till Joar och Emil en snabbis och hämtade upp kanelbullen, och sedan Stina som jumpade av tha buss. Vi drog hem och käkade, mumma. Mina brudar och jag, middag = sant, we like it. Sedan hem till Bullen och förade och fixade, Bells och Linne kom oxå. 

Framfickan för heeeela slanten, sa adjö till Frida som drar till US and A på måndag(?) Röjde runt där iaf, hade grymt kul, lekte lekar och hade det allmänt skoj i dimman(A)

Pics kommer på face i kväll bruda;)

 
Gled runt i dessa, och det gick faktiskt bra, även om de var lite glappa i hälen:/ But I love them antyway:P



Så nu sitter jag bakis och trött som fan på jobbet, jobbar på Backoffice dessa två dagar, I like it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0