Friends

I gå hängde man med de bästa, Linne och Filip. Han kom hem en snabbis från London innan han skulle vidare till Brasilien. NAJS! Snacka om att man saknat människan<3

My outfit yesterday:








Typ såhär vill jag ha min tatuering:)



Folket<3









Lätt coolaste nya brillorna, fett inne!






Linne och jag, vi är bästa vänner...


Jahapp, nu ble det mörker:P




Och så en liten fluga som irriterande flög runt i mitt rum senare:P










När vi lämnat av Filip vid tåget drog Linne och jag hem, vi fixade pastasallad och glodde på heta pojkar, vilket var uppskattat, dreggel, dreggel:P Sedan kom Stina och vi kollade (efter lite krångel) på Eclipse, naaaajs!





Kommentarer
Postat av: linnea

haha jag är verkligen så otroligt snygg. Asså hamster minen som jag har på första bilden med dina brillor, shiiiiet vad sexigt! :O



hahaha det var en sjukt mysig dag iaf :D

2011-04-16 @ 13:43:51
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0