We no speak americano

Min absoluta partyfavorit nu, eller har många fressten, men ju den är nog bäst, haha. Bella och jag skulle ner på stan idag, väntade på bussen länge förståss för att det står felm i busstidstabellen och på tabellen ute vi bussen, apa. Hahah, fick sitta och frysa en stund i stället.



Hittade ett par superfina spetsleggins på Veromoda som bara är mina, kostade dessutom bara en liten peng, 129;-. Så de följer med mig hem någon dag i veckan:)


Me på bussen ner på stan igår.

Nästa lördag blir det party igen med bästaste Bella Bus, we rock<3

Drog till stallet sedan och efter det hem och damsög hela lägenheten. Och duschade, och åt, så nu är jag så jäkla slocknad så det finns inte, grymt trött.

Så boring blogging today, sorry:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Julle

Emilia du är så sjukt söt!

2010-09-08 @ 20:18:54
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0