Waka waka

Nu ska jag ta och sova lite, eller mycket, beror på hur man ser det, hahah. Vet att jag av någon anledning är typ supertråkig i bloggen just nu, trist, hoppas att jag bättrar mig. I morgon är det onsdag, nog min minst favvoritdag i veckan. Börjar med den skumma Engelskan och sedan Svenska, okej, det är faktiskt kul. Sedan lunch och sedan Jumpa, i och för sig helkul. Sedan tillbaka för extra tid till Engelska. Okej, en helt okej dag då, men Engelskan stör mig, tycker detta med att ha lektioner över datan är helskumt! Men what ever, ska sedan rida med Linne, ska bli hellajbans:)


Random pic;)

Haha, flumm, tierd jag är eller vad?! Och jag VET att jag skriver helknäppt. Blandar engelska ord med svengelska och hittar på nya, men sån är jag, so live with it:P

Natti, natti, sleep tight<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0