Vilken värdelös bloggare

Här sitter ni och bara väntar på att jag ska blogga, och så gör jag aldrig det, så tradigt alltså! Men idag har jag i alla fall förökt att köpa cyklar, men det fanns inte en endaste liten cykelpyckel kvar, så det var bara att vända om. Mamma skjutsade sedan mig till Lotta så jag hann med de sista hästarna i utsläppet. Fixade stallet och sedan lunch. Tömmade sedan Peppelito en sväng på banan. Travade lite bommar och hoppade ett minihinder. Tog sedan en kortis i skogen. Haha, vilken liten skitponny han är alltså, haha. Latmasken ville gå hem och äta så han gjorde sina krumbuktsprång:P Glad och sprallig var ponnin. Red sedan Snoddas på utebanan. Jobbade igenom honom lite bara, och oj vilken skillnad det var i galoppen på honom, han kom upp så otroligt i höger varv och orkade jobba ordentligt. Fina lillpojken. Borstade och gosade med Kalle oxå. Haha, kommit på att han typ är 175 i mankhöjd ju. Det är ju för sjutton högre än jag. Fatta att hästar egentligen kan vara så stora. En aning skillnad och borsta rumpan på en sådan häst än att borsta Tanis, hon är ju bara en liten knodd ju<3
...
Regnet kom precis när jag skrittade Snoddelinus till stallet och sedan började det förståss regna ordentligt. Så frös som en tok när jag väntade på bussen. Och när jag väl var hemma så skulle jag ju städa till kaninerna oxå eftersom jag var smart nog och inte gjorde det i gåår (pucko, I know). Men, men. Tog en varm dusch och kollade sedan på Bombay Dreams. Sett den miljontals gånger men den är söt så what ever.
...
Nu ska vi strax äta och sedan ska pappa skjutsa mig till bussen så jag kommer hem nån gång.
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0