Tralalalallalaalal

Har booooooring. Lussnar nu på radio, på hööög volym, för grannarna spelar musik på typ högsta så det hörs JÄTTETYDLIGT in i mitt rum. Meeen brollan kom med lite Beachips så jag blev glad igen:) Haha, de är så goda:P

Blev en hemmakväll med datoren igen. Haha, orka nått annat. Gick ju faktiskt till och från stallet plus att jag gått rätt mycket annars idag. Så då fååår man ju slappa lite, hehe.

Hmmm... vad ska man skriva nu då? Eh.. hmm, kanske om nått kul? Eller nått tråkigt? Jag vet inte, är helt tom i huvet, mer än vanligt då då:P Msn.ar med massa folk och laddar ett klipp på YouTube, men min dator tycker inte om YouTube av någon anledning och vill INTE ladda alls, apa. Fasen vad jobbigt det blev nu. Och klockan är bara snart 9. Vad ska jag ta mig till? Hallå, åhhhhh, apa.


XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0