Torsdag...eller hur?

Har denna vecka totalt lostat tiden och glömmer varje dag vilken dag det faktiskt är. Var i går på morgonen helt övertygad om att det var måndag. Sedan i skolan sa jag att det var tisdag, hallå?! Senil på unga dar? Hahaha, snurr, snurr. Meen idag hade vi det helt okej, på Ingvasta alltså. Men det var kallt! Smart som jag är (not) så tog jag endast en tunn kofta och regnjacka, frös som en gris. Men det var rätt intressant där, kollade på ensilagebalar typ hela tin:P Åkte med minibuss till och från, hahah, DET var kul. Lyssnade på musik och skämtade med Stefan. Hahah, vår klass alltså:P Kom sedan hem till Uppsala igen tjugo i 1 så åkte och städade snabbt och traskade sedan till stallet.



Longerade Tanis och hon gick som en gud. Jobbade som sjutton! Hade snodd och det funkade perfa, vilket steg hon fick i traven alltså, ville ha det på film. Nu ska jag ladda batterierna så jag kan ta lite nya bilder på henne när hon jobbar. Ska fixa ett ordentligt schema sedan när jag vet vilka dagar Ida ska rida. Så att vi får lite struktur på träningen. Har redan bestämt att hon ska tömmas/longeras en gång i veckan, då variation är a och o i min hästhantering, hahah. Och promeneras med NH-övningar en gång i veckan (vilodagen). Typ.

Nu ska jag fixa nått att äta och sedan se om Linne vill kolla på film, vore ju skojj:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0