Todays day

Hann inte skriva i morse, trist men så blev det. Hade så brottom så... Meeen i alla fall.Hade ingen engelska idag, skönt då Bec var sick så drygt att ha distanslektion själv liksom:S Så slapp ju det. Hade sedan debatt, utan Bec, på Svenskan och det gick väll sådär, jag var tydligen inte ett dugg förberädd, men i bland fick jag till det:P

Lunchen var tradig, så trist mat nu för tiden tycker jag, så blev den gammla vanliga fisken, men med lingon idag, hahaha. Virriga tanten slår till. Åt dem dock inte, för liksom hallå, fisk och lingon? Nepp, tror inte det heller.

Jumpan gick ut på massa snack som nog behövdes kändes det som, och sedan en rolig samarbetsövning, haha, den var great och vi jobbade så bra tillsammans. Nu sitter jag här i Green Room aldeles alone, for once, och pluggar Exkurisionsrapporten. Rätt stavning och allt, skillat! Drar sedan me Stina och Linne på ridtur.

Jahapp, lite pics from the arkiv:


Jag och Stajno i somras, miss it<3


Har på mig denna blus idag, love it!


Älskade du, saknar dig som sjutton<3


Vill ha hemmafest again! Måste fixa:P


<3

Hoppas ni har en bra dag:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0