Tjo tjena

I'm back. Eller ja... kom ju hem för typ två timmar sen men ändå:) Körde på motorväg för första gången idag, stolt! I och för sig typ bara några hundra meter för sedan svängde jag ju in till Säva, men ändå, coolt ju:) Tycker det är rätt skojj att köra bil faktiskt, nu är jag bättre och då blire roligare:) Snart kan jag nog köra ända från stallet och in till stan.

Longerade en stund, men hon var inte riktigt på humör typ, eller ja, äsch vi körde inte så länge i alla fall. Men såhär såg det ut, typ:)


Todays outfit:
Longergjord: Börjes, köpt begangnad
Vojlock: Ö&B, fått av Jaana
Senskydd: Escadron
Strykkappor: Norton
Träns: Golden Medal
Longerlina: Hööks
















Sedan gick vi och plockade av gjorden och bytte till grimma. Tog oss en kort promenad på vägen, men jag hoppade förståss upp och red hem:) Så mysigt<3

Har nu städat och ätit typ världens godaste sallad "a la momi". Blev inga kräftor då Maxi hade slut. Men så kan det gå. Ska nu fixa mig och sedan dra till Linne för kvällens mys. Hoppas Stina kommer oxå:)

Have a good night:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Elin

Hon passade ju skitbra i stubbman :D

2010-09-18 @ 19:04:32
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0