Tha School

Sitter i skolan med Stina och kollar efter mejladresser till Veronica, skulle ju vilja skicka bilder på hästarna till henne. Men hittar förståss ingen:( Vill ju skicka massa, hon skulle bli jätteglad ju. Nu ska jag och Linne dra på stan ett tag och sedan dra till stallet och rida. Linne sleepar oxå over hos Bella i natt, fett grymt ju.Min lilla Pinne:) Blir sååå bra:) Gosigos.


Hahhaahh, Linne the Per Allan:P


Stina,the jumper.

Leia är en Linnehäst:) Kom på det nu, jag och Stina. Hahaha, flumm.

Har varit såååå flumm hela dan idag,bara garva heeela tiden och tramsar som fan:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Jessan

Hejsan Missemli!

Jag tycker din Bejbi är jätteunderbar! Hur fick du henne? Du skrev nåt om SHV, vad är de? Har dom hästar mankan få ta hand om för jag letar efter en häst och det skulle va kul och ta hand om en som verkligen behöver det.

Jessan

2010-09-04 @ 07:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0