Orange sky

Hann inte blogga i morse, jo juste det hann jag ju visste, hahaha. Minnet är bra men kort:P På Akka fick jag min lilla prins Camaro, och jag blev förståss överlycklig. Hade Karin som teacher och vi hade självständigt arbete på hoppbanan. Böjda spår stog på schemat och vi kämpade på, han och jag. Gillar den häster så mycket, vi känner varann så bra nu, jag vet precis hur jag ska få honom sådär fin, inte för att det blir någon Grand Prixform här inte, men ändå. I galoppen sedan gick han som en klocka, yberduktig!

 
Camris Bejb.

Hann med att fräscha upp mig i en dusch som hade damp, hahahha, Stina och jag:P Lunchen sedan var chill, vi hade låååång tid på oss från Akka till skolan så det var helskönt. Stina skulle ha en oj, oj sedan att äta, hahahah, Christer var rolig idag, hehe. Presenterade Svenska Varmblodet sedan oxå, hehe, vi var ju inte allt för förberädda:P Men måste bara säga det igen, Julle, du var asbra! Intressant som fasen ju, you own at redovisningar!

Stack sedan och städade och kom hem för typ lite mer än en timme sedan. Så härligt, har hunnit käka oxå. Annars så kommer jag typ alltid hem vid 9-10 varje dag så det var helhärligt att vara hemma tidigt för en gångs skull:)


My dinner today.

Nu ska jag göra klart min naturreligion, haha, hoppas den blir bra, har lite idee'r.

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Julle

Thank you honey!

2010-09-09 @ 20:42:17
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0