Orange sky

Today blev väll inte riktigt som jag tänkt mig, men what ever. Stack och red tillsammans med Linne. Hästarna var helt tokiga idag. Totalspejsade i huvena. Men hösten och kylan som nu är här gör ju hästar lite sådär spralliga så... Hahahahah, de var rädda för ALLT idag. Hahah, typ ett ridhus kan anfalla, och ett staket kan ju bara inte hålla sig på backen sådär normalt utan kommer absolut hoppa på dem och käka upp dem. Herrgud, jag vet hästar är flyktdjur och allt såntdär men ibland undrar jag om de inte är lite korkade?! Haha, men så kan det gå. Tanis var så spänd att hon bara kunde tölt i skogen, ingen trav här inte. Men sedan jobbade hon som en tok i trav, hade ingenting i handen, så fiiiiiin. Och på stubben gjorde vi serpentiner och hon bara flöt på, hur duktig som helst:)

Bilder kommer, ska bara vänta tills Linne laddat upp dem:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0