Mornings

Ska snart cykla till skolan. Orka ta bussen en dag som denna:) Fint väder och dessutom slipper jag gå från fyrishov sedan. Får ju cykla dit själv men what ever.


Me today.

Efter skolan ska jag städa hos Britta och sedan ut på en skrittur med älsk. Blir kanske westernsadeln, när vi bara skrittar går det ju bra. Men vanligt träns, delade tyglar är på tok för avvancerat för mig, haha.

Hoppas att jag hinner ut och jogga en stund efter när jag kommer hem. måste röra på fläsket:P

Och Bellas mamma kollar på lägenheter i luthagen, fatta vad bra! Vi kommer kunna träffas superofta ju, jippie!!!!!

Japp, nu måste jag fixa väskan och sedan dra, ha en toppendag people<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Jonahella

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-01-13 @ 15:19:26
URL: http://jonahella.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0