Mornings

Sovit gott? I have. Fast jag sover typ alltid bra. Har aöldrig haft problem med att vakna på natten utan sover som en stock tills jag vaknar av mobilen. Det är ju typ jättebra, hade varit drygt om man vaknade hela tiden och gick omkring och var trött på dagarna.


<3

Ska nu fixa mig och dra och rösta. Huset där jag ska rösta ligger typ 50 meter bort så det är nice. Men tycker ändå att det känns lite onödigt, vet inte, det bara känns så. Asså jag är verkligen inte insatt och så, så jag vet inte. Asså jag vet vad jag ska rösta på men inte riktigt äsch...

Sedan drar jag och Linne till stallet för idag ska det intervallas. Korta läder och massa galopp. Bra träning för hästarna och för oss oxå för den delen. Hahaha, massa träningsvärk i morgon asså.

Nepp fixa sig måste man göra nu och inte sen, herrå, have a good day!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0