Kan man bli tröttare

Hatar att jag alltid kommer hem så förbaskat sent. Det suger apa då jag snabbt måste duscha och äta och sedan typ sova när jag väl är hemma. Mörkret gör ju inte saken bättre. FY vad jag klagar, och sånt som man inte fick göra, uppsi:P

Men har nu ätit, mycket då jag typ totalt försvann från och med bussen till stallet och tills jag satte gaffeln med spagetti till munnen för typ en kvart sedan. Blir på så galet dåligt humör när jag inte äter, tur att migränen inte hann infinna sig i alla fall, hade blirvit liiite jobbigt då:P

Red barbacka idag då, guuuuud vad hääääääärligt det var, galopperade mycket oxå och hon var så snäll. Trodde att hon skulle bocka, men ikke då, hur gullig som helst<3

Bilder, finfina, I know:P


Dagens outfit:P


Linne Pinne.


Slimmsan.


Älskot<3


Jupp, thats them:P


Gola.


Bejbi<3

Nu ska här sovas, som sjutton, är död!

Fortfarande inte på topphumör, därför denna tradiga attityd, sorry!

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om dig oavsett vilket humör du är på :) Man kan inte vara på topp jämt, tyvärr...hoppas morgondagen blir bättre för dig!

Kram

2010-09-29 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0