In school

Sitter förstås i Green Room och chillar nu, allihop, typ 13 pers, japp. Vi i trean är många vi, hehe, men what ever, vi äger anyway. Linne dampar på sin dator som tydligen nu är apadålig, men var superbra för bara några minuter sedan, hehe. Ska efter skolan på stan en stund med Bella Bus och köpa mina nya boots. Är så glad för att de ska bli mina, så skönt med ordentliga skor som amn faktiskt inte kommer att halka runt i i vinter. Nice, nice. Ska även köpa en liten presse till Sass som har party i kjväll. Jippie, äntligen få träffa alla igen, ska bli såååå kul<3


En bild på min lilla snygging<3

Nu har jag totalt black out och har inget at skriva så ni får läsa nån annan blogg. Tror inte jag hinner blogga nått mer idag:( Buhu, eller jo, på Projektet ju. Hehe.

Have a good day<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0