Gäsp

Har nu varit vaken ett par timmar men börjar bli trpött igen, det är fasen inte stabilt. Men kanske oxå kan bero på att jag ligger i sängen och sov typ en timme för lite. Nepp, nu ska jag vara hurtig och fixa mig lite och sedan städa. I kväll är det fest hos Nea. Det ända lillllla problemet är att jag inte vet hur i h-vete jag ska komma dit, eller hem oxå för den delen. Hmmm... jobbigt läge asså. SÅ vet verkligen inte hur jag ska göra, får väll calla Bec snart och aska hur hon ska gö. No skjuts där heller nämligen.



Nej, nu somnar jag snart så upp och hoppa. Städade faktiskt mitt rum i förrgår oxå, så det blir inte lika jobbigt som vanligt, hehe, mitt rum har liksom alltid en tendens av att slänga ut massor med kläder på golvet och böcker, smink och skor lite här och där. Men nu ser det helt okej ut faktiskt, om man bortser från högen med krogkläder på golvet, hehe:P

Ha en bra lördag folket<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0