Dripp, dropp, dripp, dropp

...vad är det som faller ner på mitt paraply, vad är det som faller ner från skyn, jo vatten, vatten, bara vanligt vatten, dripp, dropp, dripp, dropp

Messade Lotta tidigt i morse för att avboka min dag hos henne. MÅSTE verkligen plugga idag, och orkar inte få migrän och må skit för att jag skulle behöva stressa och vara uppe hela natten för att plugga. Så gjorde såhär i stället. Men kompenserar min dag någon annan gång, på ett lov eller en helg typ. Är tråkigt att inte åka dit men vad gör man liksom?!



Så nu har jag ätit frukost och klätt på mig, så planen är nu att skriva klart Engelskan och kolla runt lite efter info om Alliansen och sedan skriva på en "Exkrusitionsraport" (vette sjutton hur det stavas). Sedan är jag klar. Och då är det tid att dra till pappa och fixa kaninerna och rida en sväng. Blir prima.

Ha en bra dag hörninini:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0