Depp?

Har i mitt liv gått igenom ett par depressioner. Oj, låter djup här, hur lyckades JAG med det?! Men ja, det är sant i alla fall. Men har nu mått prima i flera år, typ mycker beroende på skolan, Tanis och att det helt enkelt går så bra. Men ibland kommer det tillbaka, sånär som kanske bara för en timme eller en dag. Men då mår jag verkligen skit och vill inget annat än att bara försvinna. Typ lite så jag känner just nu, det är så mycket med allt. Vill inte riktigt skriva det här, men jag skulle behöva ett jobb!

Och kanske nån som brydde sig lite extra, hinner inte riktigt med mina vänner, känner att jag glider ifrån så många och det vill jag verkligen inte. Åhhh,hur ska jag göra?! Hur löser man livets svåra gåta, tell me!

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

Så där har jag också ibland, paniken bara väller över en och man vet inte hur man ska lösa det eller var man ska ta vägen... Men oavsett vad det är så löser det sig på ett eller annat sätt, du har en hel drös vänner och en stor familj som stöttar och hjälper dig. :)



Det gäller bara att ta några djupa andetag och fokusera på något roligt! :)

2010-09-28 @ 21:27:34
URL: http://partyprincessans.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag vet precis hur det är :( Men de man glider ifrån, är de verkligen riktiga vänner? Jag undrar det jag...men du kan inte hålla dem själv utan de får ju anstränga sig de också, jag önskar att mina vänner som verkar ha glömt mig kunde skicka sms någon gång ibland bara, det hade räckt för mig, att de visar att jag inte är bortglömd men att det finns ingen "social tid" för oss just nu...då får man vara glad för det man har ändå, och vänta tills tiden för umgänge med dem kommer:)



Alla har vi våra svackor ibland, det är bara att låta dem komma, förr eller senare blir det bättre och då mår man oftast bättre än man gjorde innan. Jag brukar tänka att "allt man inte dör av stärker en"



Hoppas det hjälper för dig med, vill du prata av dig så vet du vart jag finns!

Kram!:)

2010-09-28 @ 21:56:03
URL: http://heartdisease.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kramar till dig favvokussen, vet hur det är. Det bara kommer över en, inget man skyltar med iallafall inte jag....... Behöver du din kusin så vet du var jag finns.



Kramar från kusinvitamin

2010-09-29 @ 10:15:55
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0