Den jeg er

Kom på värsta smarta ide'en. Jag är ju askass på rubriker ju. Då kan jag ju bara skriva titeln på den låten som jag lyssnar på för tillället, grymt smart jag vet;P Ibland så..NEJ, Plötsligt händer det. Hahaha, SKA lära mig säga rätt, inte lätt. HAahahahah.

Nej, nu måste jag sova, är galet trött. Dessutom hade vi inte sovmorgon i morrn, vilket jag trodde, men ikke. Så det blir till att pallra sig upp i vanlig tid, usch. Ska till Hammarskog i morgon. Kunde ju sovit hos pappa då men han är i Amsterdam och Marita börjar så tidigt att hon inte skulle hinna skjutsa mig. Jaja, sååå intressant var det ju inte.

Sov gott nu och drömm om blommor och strålande solar, eller nått sånt, hehe.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0