Dancing on my own

Lyssnar på musik och snackar med folk. Helt okej kväll alltså:P Målar naglarna oxå, blir svart igen, snyggast så. Har perioder när det gäller nagellack, svart är bäst nu:) Är klar med Engelskan helt nu, är nöjd i alla fall. I morgon ska Linne och jag ut och rida, Bella skulle med egentligen men det funkade inte, tyvär, men nästa vecka:)

Jumpa i morgon oxå, åhhh, blir typ nervös redan. Asså vi har sjukt kul på jumpan och så, klassen är ju så snäll liksom men jag får typ prestationsongest på jumpalektioner. Har alltid hatat jumpa för att jag alltid mått så dåligt i mina gamla klasser men nu borde det ju vara bra liksom, men nej, det släpper liksom inte. Tråkigt:(


Superrandom pic:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0