Candyrush



Åhhhh vad jag är godissugen! Skulle inte banga på att dra på mig ett par UGGs och en väst och cykla till Konsum och införskaffa det. Ett litet problem bara, eller flera egentligen:

1. -jag har inga UGGs,inte hunnit införskaffa dem än:( 




 2. -jag har ingen väst





 3. -jag har ingen cykel för den står fortfarande hos Linne.





  Fast jag lovar att i fall jag skulle ha allt detta skulle jag ändå struntat it. Är på tok för lat, hehe:P Meeeen vill ha godis! Åh, hur gör jag nu då? Hmmm... popcorn kanske funkar?! Ska kolla på "Robert Gustavsson"-grej på TV kl.9. Mys ju, och ligga i soffan och bara ha det gosigt:)

Hoppas ni har en mysig kväll<3


XOXO Miss Emli



Kommentarer
Postat av: linnea

sv; du aaanar inte hur glad jag är för att du finns OCH att du är min bästa vänn! :D <3

2010-09-30 @ 20:59:18
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0