California Gurls

Tanis var stel och lite trött efter gårdagen och all träning men hon blev mjuk efter en skrittur. Mysigt att bara skritta ut för en gångs skull, hehe. Stina & Gola traskade på brevid, barbacka. Blev oxå sugen, men med tanke på hur dåligt det gick sist så tar det nog ett tag innan jag rider på en längre tur babacka igen. Tyvär:( Men, men, hon är ju så mysig ändå:)

Fick sedan skjuts av Emma hem så det var chill, skönt att slippa gå i mörkret. Så nu sitter jag här igen då, efter dusch och middag. Trött efter dagen och blir snart tokig på min förbannade förkylning som aldrig ger sig. Nu har jag börjat hosta oxå, och har lite ont i halsen, åhhhhhh, blir GALEN!

I morgon är det praktikdag men mamma, jag och Brolle ska dra och köpa cyklar från kommunen så det blir till att börja senare. Men fett skönt om jag hittar en nice bike som jag kan cykla till och från bussen med, stallet alltså. Vore toppenbra att äntligen (efter typ fyra år skaffa en). Hehe, seg eller vad?!

TACK för alla gulliga kommentarer fressten, ni är så söta<3



Och TACK Julle, för att du är så gullig. The story: Jag gick till bussen idag, det regnade så jag såg väll inte för happy ut tydligen:P Då skickar Julle mess och frågar om jag är ledsen för nått. Hon såg mig från sin buss. Asså då blir man glad, fatta vilken toppenkompis, så söt<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0