Älskade prylar

Har just nu täckesmani. Måste köpa en massa täcken till Tanis. Dessa har jag kollat på:


Ett bra stalltäcke som även fungerar under vintertäcket när det är riktigt kallt. Från Börjes 400;-


Ett mysigt ulltäcke att ha i stallet när det är för kallt med fleece och för varmt med fodrat.Funkar ju oxå under utetäcken.


Ett bra vintertäcke som funkar att ha täcken under oxå. Jag gillar lager på lager effekten då det håller värmen bäst.


Dethär är supervarmt och bra, så det ska jag önska mig i julklapp.

Just nu är det 15% rabatt på Hööks på täcken så jag ska passa på att köpa de två ländtäckena jag la upp tidigare och vintertäcket. Så har jag det gjort. Skönt att vara lite berädd sedan när kylan sätter in på riktigt.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0