Åhhhhh

Fick VÄRLDENS gulligaste kommentar av Anna. Blev såååå glad:)

Nu är jag i skolan och har haft engelska, svenska, jumpa och nu sitter jag i Green Room och ska fixa en svenskagrej och sedan lite engelskafrågor. Lyssnar på music på mobilen oxå, så har lite party för mig själv:P


Älskade du<3

Sedan drar Linne och jag till tha horses<3 Ska rida barbacka idag, fast med padd, hehe, hon har ju lite ryggrad:P Ska ha ett schabrak, padd och så longergjorden över, som håller allt på plats. Kommer bli så gosigt. Och älsk är så gosig att rida barbacka på, så gullig<3

Inga bilder, sorry, men dessutom ligger hårddisken hos pappa så...Men har ju med mig kameran så ska ta massa bilder hos hästarna:)

Ha det bra, tralalala.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0